Followers

Thursday, September 22, 2011

kenape.....??

haa kli ini st0ry mori psl putus asa lh plak.. law x prnah putus asa pon, aaa ase cam serabut pale otak, taley pk positif, ase nk marah org, tetbe nk nanges ke.. wuhuuu segala unsur2 ke arah kejatuhan iman dan takwa pendek kate.. time2 d uji la bru nmpk tahap kesuperan kite melatih jiwa dn mendidik dri ke arh lbih baek kn.. cecehh ayat skema tahap 3.. haha..
ohye selingan cket..: >>>> incik bl0g aku yg lame dh d delete kerna alasan2 yg xdpt nk d explen.. jdi, ini lh ghupe bl0g bru.. maaf ye yg mem0llow aku blog dlu tu, tnpa notis dan hebahan.. =.=" sesungguhnya aku jga dri gol0ngan insan biasa..
w0rraittt.. kembali pda tajuk asal.. teng3x.. [bunyik gimik cite suspen]
sekiranya anda2 prnah merasai kekeliruan identiti mhupon masalah em0c atau ke'terkilan'an yg dasat, maka jgn lh cpt melatah.. kembalilh pda jalan yg benarrr... hehe ini kerana aku prnah nk terjtuh tersungkoqq [opss] pasal mngalami gangguan em0c tahap 5 neh.. [sila amek thu bahawa tahap2 da b0m hnya smpai 5] haa trok kn?? kn?
jdi.. d sbabkn aku dh melalui zaman2 gelap tersebut, bersama pmikiran x meced yg d 'influence' gangguan syaitonirrajim saban hri, aku nk sharing2 la bgaimna aku mngatasinye... fuhhhh....
pertama2nye.. d saat dan ketika ujian melanda, cuba bertenang...tarik nafasa dlm2.. dan mula brfikir.. selalunya time2 neh, antara soklan2 yg mencengkam seluruh pel0sok jiwa dan incik hati berbunyik bgini, "kenapalaa mende ni jdi kat aku??"
haaa s0klan tuh cuk0p mrangkumi kesensitipan stiap insan.. wallaweyyhh....
jdi, sesi mnjwb s0klan2 terjah cmtu, xdenye nk dpt jwpn2 bernas tahap buku m0tivasi yg selalu d beli d p0pular mhupon hamid bross lg2 hasani kn... ble kite melwn hati dn jiwa sniri, mmg k0mfem2 la perang dunia hentah ke bpe kn.. ye la.. kau tnye, kau jwb.. mmg semp0ii habes la.. asek melwn je keje.. tp melwn2 pon, dgn dri sniri.. tu yg tmbh2 c0mplicated tu..
ehhhh pnjg ger dh nk melalut neh.. smbung japg..
p/s: td aku ada hal, tnggal entry lam draft, adoiii ilang abeh sume feeling nk citer2.. jap ea....

No comments:

Post a Comment